A blog. A boy. A life. It just keeps going on.

Nothing much, just a person and a blog. I talk about my life games, events, everyday things. Also I write stories and other things like facts and scienece stuff and....wait... why are you still here.... GO READ MY POSTS hahah XD

Why I hate Zombies and why you should to.

Why I hate Zombies and why you should to.

Hey guys, Kwaku here.

  

f:id:kwaku:20130703080043p:plain

So my friends and I found this really cool game like a month ago.  The name is SAS Zombie Assault three.  So when we were playing on Apocalypse mode ( Never ending spawning Zombies) we were a live for like 3 hours straight, playing, non-stop.  It was crazy.  We were lagging and everything.  Then we reached a point where almost the whole map had zombies (minus that one little spot you see me in) and I used like all the grenades I had, and blew up the whole place.  My friends did so to.  One zombie came in back of me and killed my character.  We found out we were fighting at least 378,356,034 zombies.  It was crazy.  I had like 234,343, kills.  My friends had more.  Our deaths and revies were up to like 89.  Well, that's it.  We were part of a team to hold the Zombie out break in one area, before it spreads. I guess we kinda succeeded థ౪థ.

 

なぜ私はゾンビを憎む、なぜあなたがするべきである。

 

やあみんな、ここKwaku。

 

  

 

 

 

だから、私の友人と私は一ヶ月前のようにこれは本当にクールなゲームを見つけました。名前はSASゾンビアサルト3です。我々は黙示録モード(産卵ゾンビを終了しないでください)で遊んでいたときに私たちはノンストップ、再生、ストレートのような3時間のために生きることであった。それはクレイジーだった。我々は遅れて、すべて行った。その後、我々は、ほぼ全体のマップがゾンビを持っていた点に達し(マイナスそれあなたが私を見る一つの小さなスポット)と私は私が持っていたすべての手榴弾のように使用し、全体の場所を爆破。私の友人はそうまでしました。 Oneゾンビは私の後ろに来て、私のキャラクターを殺した。我々はゾンビを戦っていた少なくとも378356034を発見。それはクレイジーだった。私は234.343のように持っていた、殺す。私の友人は、より多くを持っていた。当社の死亡とrevies89を好きになりました。まあ、それはそれだ。それが広がる前に、我々は、一つの領域にブレーク出ゾンビを保持するために、チームの一部であった。私はちょっとథథ4成功推測。

 

 

 

私まあサブ!

 

 

 

好き行くhttps://www.facebook.com/flipnotestudio3dfanpage

Por qué odio a los zombis y por qué debe hacerlo.

 

Hola chicos, Kwaku aquí.

 

  Así que mis amigos y yo encontramos este juego muy fresco como hace un mes. El nombre es SAS Zombie Asalto tres. Así que cuando estábamos jugando en el modo de Apocalipsis (Never ending Zombies desove) estábamos un concierto hace como 3 horas seguidas, jugando, no -parar. era una locura. estábamos en retraso y todo. Luego llegamos a un punto en el que casi todo el mapa tenía zombies (menos que un pequeño lugar que me veas en) y yo usamos como todas las granadas que tenía, y voló el lugar general. Mis amigos lo hizo para. Un zombie vinieron detrás de mí y mató a mi personaje. nos enteramos de que estábamos luchando por lo menos 378.356.034 zombies. era una locura. tuve como 234343, mata. Mis amigos tenían más. Nuestros muertos y revies subieron a gustar 89. Bueno, eso es todo. éramos parte de un equipo para mantener el Zombie salir descanso en un área, antes de que se extienda. Supongo que un poco conseguimos థ 4 థ.

 

http://ninjakiwi.com/Games/Action/Play/SAS-Zombie-Assault-3.html